tisdag 19 maj 2009

If I was a helples seel the life should be so much better..

..Mabye ;) Idag så fick jag värsta chocken eftersom att det är uppspel på askungen nästa vecka! Det är genrep i morron!! Shiit liksom! Typ ingen kan sina repliker, som som sagt, om det går dåligt på genrepet så går det bra på föreställingen..*host* det tror man ju på..Men det är bara att öva, öva, öva, öva, öva, öva, öva, öva, öva, öva, öva, öva, öva, öva, öva och till sist..Öva..Min tamagotchi fick äntligen välja jobb igen nu..Men det dumhuvve som siri är så klickade hon förstås på att tamagotchin skulle plugga vidare...>:( Det blir jätte bråkigt på nogger (Ett bollspel på skolan, som går ut på att ta ut folk och att ha kul..) Det har blivit mer bråk än kul, as-jobbigt :S Jag spelade med 4:orna i dag istället..As-kul! Faktist! Fast jag blev ju jätte irriterad på en kille som tog ut mig..Men det gör inget eftersom att jag, i morron, ska kasta en förbannelse över honom! Mohahahahahahahahha!!!
Tjing-tjong!


Welcome to Paradise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar