onsdag 27 maj 2009

Prechmieeer!

Japp...Idag var det premiär på askungen!! Jag var askungen första föreställningen (Det var 2 föreställningar idag ) Eftersom att jag delar med en annan....Det dåliga var bara att typ alla glömde bort sina repliker, även jag, jag glömde bort dom nästan viktigaste! Och sen så ver det ljud-tecknikern som satte på fel låt när jag skulle sjunga mitt solo!*snyft* Och det var typ bara småbarn (och någa i mellanstadiet) som tittade på först :( Den andra föreställningen var ****** askungen, och jag styvmoder, då gick det jättebra..Önskar att det hade gjort det den första föreställningen också. Men en sak var jag så jävla irriterad på, att alla tånåringarna som satt i publiken (andra föreställningen) satt och skrattde åt en kille i min klass när han skulle prata! Man hörde inte vad han sa! Då var det as-bra att en tjej som stod på scen brevid mig, skrek: "Men har ni problem?!, Håll tyst, då!" Bra av henne! Men det gick bra andra föreställningen :)

1 kommentar:

  1. Inga komertarer xD
    Fasen vad n00big jag är, jag skriver en kommentar till min egen blogg xD

    SvaraRadera