fredag 1 maj 2009

Valborg + POKEMON c:

DET HÄR ÄR BAYLEEF, (POKEMON) <3<3<3
JAPP!!! idag är det 2: maj! Igår var jag vid brasan, (det skulle IGENTLIGEN inte bli någon brasa eftersom att det var för torrt men massor med brandmän var där så det gick) jag kom dit med mina kompisar, ***** och ****** och så träffade jag ju massor med andra :) sen blev det ju fyrverkerier, (inte bra för miljön men just då struntade jag i det) och efter det så skyndade vi oss hem på cyklarna för att jag håll på att nöda på mig XD och att jag frös så FÖRBANNAT mycket om fingrarna!! har ALDRIG frysit så mycket om fingrarna förut, sen var vi uppe till 12 och sen var jag tvungen att åka hem :( Nu har jag kommit in i pokemon-träsket! Min kusin fixade pokemon crystal på DATORN! Vilket är väldigt coooooolt! Det är inte så bra grafik, men själva spelet ÄGER! Spel- beroende är jag nu C: Programmet pokemon, som man såg på 4:an när man var liten var ju AS- löjligt! Men då tror man ju, (som jag gjorde i början) att allt som hör till pokemon är löjligt! Men det är ju såååå feeel! Spelet äger!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar