måndag 8 juni 2009

ROSA KLADD!


I lördags så var jag och **** (hennes blogg e: www.glasskula.blogspot.com ) på skrapan, hon skulle klippa sig och jag skulle se om det finns the sims 3 för mac på game, men jag kan ej få the sims 3 eftersom att våran mac e för gammal!!! *snyft* Jag SKULLE få en när den kom ut sa pappa, men nu måste vi få en NY DATOR för att jag ska kunna ha det! *grrr* Men i alla fall, Vi gick sen till ginatricot, och där hittade jag en jättefin skol-avslutningklänning, men **** hittade den klänningen med x-small först! Och dom andra (small, large x-large) var för stora, *grrrr* xD Men jag hittade i alla fall en fin stoooor skjorta i en fin färg som jag ska ha på skolavslutingen, **** köpte också en men hon ska ha den i Italien :)
Var sen på söndagen i min fina skjorta hos några kompisar. *****, har en egen blogg, www.mllemont.blogg.se, besök den gärna ;) Det var hon som satte dit det "rosa monster kladdet" vid min bloggrubrik, för att visa hur man gorde, men när hon skulle sätta in en annan bild, så gick det inte att få bort "kladdet" !! Så just nu så hatar jag det där dumma kladdet som sitter där!! *grrr*


Hej svejs!

P.S Rosa kladd is the shit!

3 kommentarer:

  1. Mohaha! Nu kan jag, supersiri! Ta bort kladdet! Fast jag tycker att kladd passar in i min blogg c:

    SvaraRadera
  2. Jo! Det har jag, men jag kan ta bort det om jag vil :3

    Tack för kladdet, "hon som satte dit rosa kladdet" :)

    SvaraRadera