onsdag 10 juni 2009

Skåne!

IPOD SHUFFLE
Japp, nu är jag i Skåne, jag och pappa åkte hit med tåg, nu är jag hos mina "farföräldrar" hohoho!, vad töntigt det låter, men igentligen är det bara farmor som är förälder till pappa, min RIKTIGA farfar är död...Men min gummifarfar (lådsasfarfar) är som en farfar för mig :) Så han är nu min farfar! MOHAHAHA! Jag kan bestämma hur mycket jag vill! DET FINNS INGEN ÅTERVÄNDOO!...Hehe..Jo, han får säga upp sig från "farfar-jobbet" om han vill men då måste han jobba som husdjur i stället :3 Mwhihihi! Och farmor och farfar har en hund, kajsa, LOVE HER! SHE'S THE BEST DOG IN THE WORLD! Fast om jag får en egen hund så är kajsa den NÄST bästa hunden i världen :P   Men i morron så ska vi till Lund och fira min kusins student! :D Och sen ska jag stanna där ett tag, längre än pappa :O Jag blir FÖRBANNAT avudsjuk, eftersom att min kusin, **** har the sims 3 för pc..Hoppas att det är falskt eftersom att JAG vill ha det och ingen annan! Fast..Man skulle ju vilja prova...Hehehe...Pappa har köpt den nyaste ipod shuffle! Den är GRIS-COOL!  På bilden där uppe så ser ni den! Den har en liiiiten, liiten avlång (rektangulär) knapp med ett + och ett - på, den sitter på hörlurar-sladden till ipoden :P Aja, det går inte att förlkara, den är c00l!

5 kommentarer:

  1. Vad kuuul! jag måste få se den!!! C:

    SvaraRadera
  2. Siri - jag kan höra ditt skratt; MOHAHAHA...
    Hoppas ni har det bra därnere! Allt är lugnt här - Olof masssserar(och parfymerar!) mina fötter och äter upp resterna av sockerkaksbakelserna. Och jag behöver inte slåss om datorn med dig!
    kramar
    mamma

    SvaraRadera
  3. Karro : Jag veeeet!! DU MÅSTE få se den!!


    Mamma: Sluta vara så pinsam :#!!

    SvaraRadera
  4. Jag vet xD det är mitt nya ord c: Gillar ditt namn, Montyditt namn är GRiiS-coolt!

    SvaraRadera