lördag 20 juni 2009

Yeah! Sirilutt BEHIND the house! xD

Japp, jag sitter ute med datorn och chillar, igår så fiskade jag med **** och ***** och ****** Dom fick fisk men inte jag! Jag är griis-arg! Det nappade och då när JAG skulle ta spöet hade typ **** sagt att ***** kunde ta den fisken, fast det var JAG som skulle ta den! >:( Och sen så fick jag ingen fisk, och då gick vi och fiskade efter maten och då SKULLE jag ha en fisk, men då var det bara massa småskits-fiskar! Som nafsade på masken som satt på kroken, och då trodde vi först att det var en aborre, men efter typ en timme så fattade vi att det var skitfiskarna som lurades!! *grrrrr* Men jag ska ut idag igen och få en FISK! Föressten vi fick TRE fiskar istället för 2, eftersom att ***** hittde en liiiiiten fisk inuti en annan fisk!! sÅ NÄR HAN SKULLE RENSKA SIN FISK SÅ HITTADE HAN EN LIITEN FISK INTUTI FISKEN! OOOOOH! Och en annan gång så skulle en av mina kusiner fiska och då fick dom en stor fisk, när dom rensade fisken så hittde dom en till fisk inuti och en LITEN FÅGELUNGE i fisken! Fisken hade ätit en FÅGELUNGE!! AAARG!!
MÖÖRDAARFISKEEEN!!


Hej då :P glad "dagen efter midsommar"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar