onsdag 29 juli 2009

Berlin, Kussar, sommarställe

Japp! jag har varit i berlin nu, ska ladda upp över 40 bilder c: Det var gris-nice! Vi var på det kända zoo:et, jag tog kort på pandor och kameler och isbörnar m.m. Jag har köpt massa najsiga saker, b.l.a en björn som heter [oban] (tunelbana på tyska, det stavat typ "uban") och tysklands tunnelbanor/stationer är jättesnygga! snygga pelare, statyer (ibland) m.m Sen efter Berlin så drog vi till min faster, vars man fyllde år, så det var fest och jag och en av mina kusinar fick vara barnvakter åt alla jobbiga småttingar :P och sen var JAG på mina kussars sommarställa och chillade :D Idag fyllde mamma år, jag hade köpt en almanacka för 100 spänn till henne, men det var en "student-almanacka" (termin sidor och jox) så jag blev fett ledsen, men jag ska byta den. Vi ska ha ett litet kalas för henne med några av hennes kompisar och deras barn (mina frändz)...De där lät töntigt.."fränzs" *uuuushh*


Bye, bye ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar