söndag 16 augusti 2009

....


OOOOH! Vilken snygg hand!

Hehehe, ville få med allt c:

Japp, det var nice på pappas jobb, alla var så snälla c: Träffade en kompis som är 13 år, vi gick på stan och jag köpte ett par nya handskar från shock :,D älskar den affären <3 vi åt tai, och min kompis , som heter **** skulle gå in i en japansk affär och köpa indgridienser till sin sushi som hon gör själv, ÅH VAD JAG ÄLSKADE DEN JAPANSKA AFFÄREN! Det fanna så mysket MANGA! Massor med söta små, och stora böcker, tidningar med decora och goth, sen fanns det också massa gulligt japanskt godis! :D Var på Globen igår, köpte godis och några saker...Säger inte vad det är eftersom att en viss person skulle kunna besöka min blogg och se vad jag skrivit...När jag var påväg hem från globen (jag cyklade) så körde jag cykeltävling med en gubbe (som jag ej kände), han cyklade föra mej, så jag skyndade på och cyklade före honom, och så höll vi på så till han cyklade föra mej och sa :
"Nu får då skynda på!"
Jag försökte att cyklade före honom, men han var för snabb :,(
Jag blev slagen av en gubbe! *snyft*
Idag ska jag på laja party, vet ej vad jag ska va...Eller ju lite men jag säger inte det i samma andledning av att en viss person som är skaparen av "mllemont.blogg.se" kan se det...Det är hennes lajv party :P Pappa och lillebrorsan ska på iceage 3 med 3D! Jag såg den med karro på engelska, den ägde, men nu ska DOM se den med 3D! :,( Jag kan ialla fall trösta mig med att karro har sagt att den suger på svenska :,( Nu kommer bilder på mina snygga nya handskar :D

3 kommentarer:

  1. Åh var låg/vad hette den där japanska affären? Jag bor ju i sthlm också. ^^

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. ^^ jag kom inte ihåg vad den hette >:( men den låg typ på drottninggatan..eller kankse i närheten..åh, jag har så dåligt lokalsinne x(

    SvaraRadera