söndag 9 augusti 2009

Whaat?

Ja, jag skrev fett mycker i gårdagen inlägg! Men nu...Det är ju bara nårga meningar! Jag skrev as-mycket, bara så att ni vet!

ÅÅÅÅH! Japp, är hemma från farmor och farfar, deras hund e ju så *** söt, kajsa heter den, jag saknar den så mycket :,( Vi kom närmare varran nu, jag försökte på mig att träna henne att INTE gå utanför grinden när den var öppen, och det funkade, (nästan) jag kunde ialla fall säga "STOPP" när grinden var öppen och hon försökte att smita igenom, då stannade hon och så kunde jag gå ut :) Efter det så följde hon efter mg, nästan överallt .Farmor ringde och sa (när vi var i bilen, hem) att kajsa låg och väntade på att vi ska komma tillbaka :,( Men jag har haft det nice, jag har fått 600 spänn för dom 2 gångerna jag senast var med i tv :P ska shoppa loss ;) Bilder kommer snart :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar