tisdag 22 september 2009

fördjupning om kanada


Lol xD crazy panda

I skolan skulle man välja ett land i nordamerika som man ska fördjupa sig om, man ska ta reda på fakta om landet man har valt, tex naturtillgångar, befolkning, turism, kändsar o.s.v sen så ska man göra punkter elr tanke-kartor (mindmaps) och till sist ska man samla all fakta i en lååång text, min kommer blir asa-lång, det vet jag, jag har en tendens att alltid gör aför långa och nogranna arbeten, jag ska ha det här "fördjupningen" som både läxa och skolarbete :O. Jag tog Kanada, det värkar nice :P jag skrev ut 3O SIDOR med fakta om Kanada! puuh, det här kommer att ta låång tid! min klasskompis levererar "inuyasha" (den typ bästa manga serien i VÄRLDEN! ) till mig varja dag, hon har typ alla xD just nu är jag på 19, ska börja på 20, ååh, så bra den är, jag läser i smyg på lektionerna :* jag är nästan kär i inuyasha xD man..jag kommer aldrig att få honom, han har en annan ;__; xD du är mitt knark, inuyasha xP

2 kommentarer: