söndag 27 september 2009

VA!? KLASSRESAN?

OMG! Har jag inte skrivit om den? har jag glömt det!? o.o åååh, siri, ditt dumhuvud!
Klasresan..Boda Borg! yeah! det var fan jättekul! det var massa banor som man skulle köra, 5 och 5, om man klarade en bana så får man en stämpel (stämpeln är ju beviset för att man har klarat en bana), banorna var jäättesvåra, så man fick typ bara 2 elr 3 stämplar sammanlagt! det fanns en bana som hette superbanan, den SVÅRASTE banan på hela boda borg, 3 i min grupp KLARADE den! men..dom hade glömt "stämpel-lappen" och dom tänkte inte på att dom kunde stämpla på händerna, så är dom kom ut så trodde ingen på dom ;__; nästan alla killar sa "ååh, men OFTA ni klarade den! ni har ju ingen stämpel!" så vi försökte tuuusen gånger att klara den igen! (och ta en stämpel) men det gick inte...vi var jävligt nära på att klara den 2 gånger..men nej, det går ju på tid, och man får INTE nudda golvet, man skulle trycka på knappar och svinga sig i lianer och sånt ;__;, men iaf först var vi där och körde masa jättejobbiga banor, sen åt vi massa mat, sen köpte alla godis (jag köpte fett lite) och så åkte vi till nåt ställe där vi skulle sova, vi dushade, sen åt alla chips, och vi släckte kl. 11 när vi väcktes kl 7 så kunde jag inte röra mig, jag hade en fär jävlig träningsvärk ;__; sen drog vi till nåt ställe där vi skulle ta det lungt, vi tog årets sista dopp, och sen så fanns det nån "spökvind" som var ganska töntig, man skulle hitta koder och öppna kistor med dom, och så fanns det godis i kistorna xD sen åkte vi hem.
deeet var kul xD
Jag hoppas att NÅN fattar vad som stod i detta inlägg xP






The world iz mine...//Sirilutt

4 kommentarer:

  1. Nooo, da world iz MIIINEEE!!! Mahahahahaha

    SvaraRadera
  2. Hmmm... du svär VÄLDIGT mkt Siri, du som värsta svär-inte-annars-så-ska-jag... i fyran. Okej, det var typ två år sen, men jaja.

    SvaraRadera
  3. japp ._. du, karro..det VAR 2 år sedan ._.

    SvaraRadera
  4. nej! det var inte i 4:an det var i lågstadiet! det kom jag ihåg c:

    SvaraRadera