fredag 2 oktober 2009

eh?


ooh..


Fullmåne...

;o

såhär såg jag ut i morse x)

I dag, efter b-språket så åkte vi in till centrum, där vi skulle ha teater-träning, men vi gick runt i affärerna i nån timme först, vi gick in på H&M, där jag provade lite mascara (det stod typ tester) och då kom en från kasan och sa att man ABSOLUT INTE får prova sminket, jag bara "men..det stod tester.." hon bara "nej, blah blah blah ögoninflamation, inte sälja, när det står "tester" så betyder det att man får öppna och KOLLA blah blah blah " shit, hon var typ jättesur xD det hade jag faktist ingen aning om, att man inte fick prova smink (när det står tester) :( det var jättepisamt xD vi gick snabbt därifrån x)) DET kommer aldrig att hända igen NEVER! :O kommer inte att våga gå in på h&m nån gång när hon är där XD men jag och ****** hittade jättefina klänningar på kappahl, jättesnygga! 230 spänn..men ändå, jag ska troligtvis köpa en mycket snart...


byebye // luttis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar