fredag 1 januari 2010

Gott nytt år!
igår dansade vi till typ klockan halv 3, hela släkten, förutom min lillebror som typ..surade och tittade på film :s jag fick jättefina bilder på fyrverkerier och så :3 idag vaknade jag ca 10.30....jag har bara sovit 7 timmar ._. ssshhh..jag kommer att vara trött idag ;__;
OH! I FÖRRGÅR så gömde jag att skriva att min farbrors fru harklippt mig! mitt håt är inte ens ner till axlarna! :p det är kortare därbak, och längre därfram, och alla mina låånga lockar är borta..ÄNTLIGEN! :DDDDDDD




ohja, gott nytt 2010, dåra!










The world iz mine...//Sirilutt

2 kommentarer:

  1. lägg upp bild på hur de ser ut ? :D *nyfiken* xD

    SvaraRadera
  2. heh, jag ska, men just nu har jag ju inte min dator (jag är i skåne) och min dator hemma har inte så mycket dataminne kvar..men jag ska fixa nån bild ;)

    SvaraRadera