fredag 15 januari 2010

ush.


håller mig till att bara visa ögonen ;)




Idag på tunnelbanan så var det två killar i min ålder som höll på och sparka på godisautomaten på perrongen, jag och ***** och **** stod och höll på med mobilerna och så kom dom fram och låtsades vara metallica-fans och bara "YHEEEAAAAAA!!METALLICA!!!!!!*HAHAHAHAHAHAHA*!!!!" och vi bara "skaffa ett liv" och så höll dom på sådär på tunnelbanan också och bara "spelar du handboll!!!!???" vi bara "nej?.."
och dom bara "HAHAHAHAHAH!!" dom trodde att det var så coolt att irritera folk de inte känner ._.

^ Dagens händelse, typ (kul va? o.o)

4 kommentarer:

  1. vadå ush jag vill också se ut så :<

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. aaw, :3

    men ibland är mitt utsendee lite ush :(

    SvaraRadera
  4. det var jag som skrev det där xD

    mitt utseende är typ 70 % alltid ush D:

    SvaraRadera