tisdag 2 juni 2009

Jahapp :(



Mit indiska "rökelse och frid" set :P





Typ inget har hänt i dagg, vi ska ha föräldra-mingelkväll i morron i skolan, vi visar föräldrarna vad vi har gjrot under skolåret och så..Jag ska spela upp en "engelska + kroppen-pjäs" vi har jobbat mycket med engelska och kroppen :P Vi ska också ha en eng-tema dag, där vi ska ha nått mörkt nertill och ljust upoptill..Eller tvärtom, men det ska se ut som om alla har skoluniformer -.-' Inte så bra "skolunoiform" men..Bättre än inget :P Den dagen så ska vi BARA prata engelska, vi ska ha vanliga lektioner fast på engelska :-0 Vi har också fått reda på att typ alla barn i klassen missbrukar "inte ha mobilen på-reglerna" inte "åka skatebord/sparkcykel på skolan" reglerna, det där med mobilen visste man ju INTE -.-' Har dock typ aldrig mobilen på, jag orkar inte sätta på den och när den är på så ringer typ ingen och jag spelar bara sönder den :/Min tamagotchi är lite knäpp, den har redan slut på batteri, men JAG, SUPERSIRI räddade snabbt den med att åka till bea och köpa nya batterier får 30 spänn..Hej svejjs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar