torsdag 4 juni 2009

The Mingelkväll 8)


"Mingelkvällen" gick bra, förutom att min pizza (alla elever fick baka varsin minipizza) var jätte äcklig, smakade bara deg :( Men som tur är så fanns det ju massa kakor också :P
Jag trodde att min cykelnyckel var borta, men det var den inte, som tur är, men pappa har övertalat mig att göra en till nyckel, reservnycket så jag cyklade snällt ner i centrum, till "smeden" och han gjorde en reservnyckel! TADAA! Mamma, min UNDERBARA mor..(För tillfället) har köpt en svart kjol och en liten svrt klänning med en röd t-shirt under. Min tamagotch har då blivit en tånåring, en söt :D Den heter kiwi :P
Har faktist inget mer att skriva nu....

6 kommentarer:

  1. inte? är du verkligen säker på att du inte har ngt mer att skriva? ! :)

    SvaraRadera
  2. Haha! Lilla jag som fixat rosa kladd!

    SvaraRadera
  3. Alltså det var jag som fixade rosa kladd XD

    SvaraRadera
  4. roooooosa kladd<3<3<3//lirre (linnea)

    SvaraRadera