söndag 30 augusti 2009

wewewewe.

Japp, jag är inte särsilt sjuk länge :D Igår var jag med karro på bea, (mataffär + typ..massa saker) där vi skulle köpa cola, men istället så lekte vi med deras as-dyra men mjuuuka gosedjur xD vi döpte dom och lekte xP vi glömde bort tiden, köpte colan och gick hem, jag lekte att colan var min bäbic c: och då sa karros mamma att min mamma hade ringt för en halvtimme sen och sagt att jag skulle cykla hem..så jag kom hem typ jätte-försent, det var inte kul...Vis ska ha skolfoto på måndag! JAG MÅSTE BLI BRA DEN HÄR GÅNGEN! Ja, i 5:an så såg jag...Inte ut siom mej själv, jag satt också i en konstig, stel ställing :S men nu!, nu ska det gå! jag ska ladda upp en bild på mej sen. Tur att vi har gympa EFTER skolfotot, annars hade mitt hår varit blött på bilden..Fast vi ska ta separata foton också..TÄnk om vi ska ta DOM eftr gympan! :O *hoppas, hoppas att vi inte gör det*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar