tisdag 1 september 2009

Läkar'n

Japp, idag väckte mamma mej 8.45 för att jag skulle till läkaren och kolla upp ifall jag har vitiligo..Det har jag :O Jag har fläckar på benen, ryggen, halsen och armbågarna, jag missade idrottsdan, det var en halvtimme kvar av den när jag kom hem :O ja..jag har liksom inte så mycket att skriva nu, förutom att jag har ont i magen :P det bubblar och joxar sej xO jag ska rita en manga serie, tänkte jag..Jag vet inte riktigt vad den ska handla om..Men den ska bli bra :P JA, jag SKA lägga upp mer bilder i mina inlägg, (annars så blir dom så tråkiga, jag vet) men jag måste rensa kameran innan jag laddar över massa bilder på datorn, och när jag skulle börja rensa så hittade jag såååklaart massa ego-bilder på mej, såna där som man tar uppifrån och neråt ._. jag skämdes när jag såg dom där bilderna xD jag gillar lla mysiga kommentarer jag får c:


heeejsveeejjs

1 kommentar: