fredag 18 september 2009

stackars lilla fina diadem (elr nåt)


;__;


- jag lämnade hår till luggen och utanför, sen gjorde jag en hug, rufsig tofs.



idag, så hade vi skolpolis-foto IGEN fast vi redan har haft det, vår lärare sa att dom förra bilderna inte blev bra :< seen hade vi b-språk, franska för mej då, det var skojj..typ :P men, men när jag skulle till min teater så låste jag cykeln nånstans , och då hade jag glömt mitt diadem som jag fått i namnsdagspresent i cykelkorgen..när jag kom tillbaka från teatern så..låg det inte där, jag blev ju fett ledsen ,_, ;__; det var ju så fint! jag hoppas att jag hade löss, så att tjuven som tog diademet får små kryp som bygger bo i hans/hennes huvud, jag hoppas att lösen äter sig i i skallen på han och äter upp hans hjärna! grrrr... btw- jag provade nån ny frisyr idag, och jag ska klippa mej i heljen! :D då får ni se hur det blir ;)

The world iz mine...//Sirilutt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar