torsdag 17 september 2009

yezz


hade på mej dom andra benvärmarna idag ;)

namnsdags presenter nr 1 och 2 :D

haha ;__;

Hehehe, dagens klädval :O


japp, idag var det skolpolis igen, i förrgår, när en familj gick över gatan så kom en cyklist och bara körde mot rött OCH en halv meter från ett barn på övergångstället, barnet kunde ju ha blivit påkörd ju! *** dumhuvve >:( vi körde spökboll på idrotten..inte så kul faktist, dte brukar vara det :( oj, just det, i förrgår var det min namnsdag! jag fick en present, den låg på matbordet, men jag fick inte öppna den förrän pappa hade kommit hem, så jag satt och väntade, väntade och väntade >:( det kliiade i fingrarna ju! meeeen tilslut kom han och då! då fick jag 2 par fiina benvärmare + ett rosett-diadem ;) <3 :,D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar